Haftalık Ders Programı

Sevgili Arkadaşlar,

ders kapsamında işleyeceğimiz konuların haftalık olarak listesi aşağıdadır. Vize tarihi akademik takvimde kesin olarak yer almadığından, değişiklik olabilme ihtimalini göz önünde bulundurunuz🙂

Haftalık Ders Programı

1. Hafta Tanışma. Dersin içeriğinin, ders izlencesinin ve dersin gerekliliklerinin paylaşılması
2. Hafta Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı ile İlgili Temel Kavramlar
3. Hafta Öğretim Tasarımı ve Eğitim Teknolojisi
4. Hafta Öğretim Materyallerinin Tasarımı, Hazırlanması ve Seçimi – I
5. Hafta Öğretim Materyallerinin Tasarımı, Hazırlanması ve Seçimi – II
6. Hafta Öğretim Araç ve Gereçleri
7. Hafta Öğretim Materyallerinin Değerlendirilmesi
8. Hafta

2 Nisan

ARA SINAV 

Ödev 1: İlköğretim 6.sınıf Matematik Ders Kitabı Değerlendirmesi (Bireysel)

9. Hafta Bilgisayar Destekli Eğitim ve E-Öğrenme Türkiye ve dünyada eğitim teknolojilerinin kullanımı Ödev Teslimi 2: Çalışma Kağıdı Hazırlama (Bireysel)
10. Hafta Öğretim Filmi grup sunumları (Ödev 3: Görsel-İşitsel Materyal Tasarımı – Öğretim Filmi Hazırlama
11. Hafta Öğretim Filmi grup sunumları (Ödev 3: Görsel-İşitsel Materyal Tasarımı – Öğretim Filmi Hazırlama *ÖRGÜN ÖĞRETİM İÇİN RESMİ TATİL – 23 NİSAN
12. Hafta Dönem Sonu Proje Ödevi Sunumları
13. Hafta Dönem Sonu Proje Ödevi Sunumları
14. Hafta Dönem Sonu Proje Ödevi Sunumları
15. Hafta Materyallerin Okullarda Uygulanması Etkinliği  (Bu tasarı kesinleşmemiştir.)

27 Mayıs-07 Haziran 2013 Yıl Sonu Sınav Haftası

Leave a Reply

